fredag 8 maj 2015

Och så blev det fredag...

Det går fort här :-)


Idag lämnas en drös sådana här paket in till posten lite överallt i Sverige. Under nästa vecka ska alla avsändare få ett på ytan likadant paket tillbaks. För det är nu vi drar igång med Mystery Box .



Det blir spännande att se vad jag får för material i mitt paket! Och vad de andra får i sina. Det får vi veta den 18:e maj när alla lägger upp foton på just innehållet i sitt paket. Alla inlägg kommer att hittas via min blogg. Sedan är det gnuggning av geniknölarna som gäller för den 25:e ska alstret/alstren vara klara. Även då kommer allas bidrag att länkas härifrån.

Hua, vad är det jag har dragit igång..? ;-) Men mest av allt är jag nyfiken och pepp på att komma igång. Spring fort snälla brevbärare :-)



6 kommentarer:

  1. Lämnade paketet på posten igår så jag hoppas du har det snart... ;)

    SvaraRadera
  2. Ååååå dumma helg som är emellan :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, har öppnat och gått igenom mitt paket och hjälp, Det blir inte lätt det här. Det var mycket material och jag kliar mig ordentligt i huvudet och undrar hur detta ska gå. Blir verkligen en utmaning. Hur ska det gå för oss alla.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner precis så med paketet som jag fick. Verkligen en utmaning.

      Radera
  4. Ja jag är undrar om jag måste låta lite material bli över. Jag fick ett helt garnnystan och funderar på hur jag ska kunna göra upp allt det på den korta tiden.....tillsammans med allt annat som kom. Hm, man kunde använda garnet som stoppning men det är synd på så fint garn. Nej, det var en dum idé men då hade absolut allt garn gått åt. Ja jösses. Det är verkligen vad ordet betyder "en utmaning". Men det känns också roligt. Man får sätta huvudet i spinn och glömma vad man annars brukar återbruka. Man tenderar ju ofta att återbruka på liknande sätt varje gång. Nu kan det bli precis vad som helst. Så spännande att se vad alla fått och vad det blir av det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja imorgon får vi ta del av allas paketinnehåll. Blir spännande!

      Radera

Lämna gärna ett avtryck.