lördag 31 mars 2012

En vecka med points


Nej, det är inte något nytt löjligt litet spel jag har fastnat i även om jag verkligen kan fastna i att skjuta bollar eller stuva om mat eller typ allt som ger poäng och går fort. Det jag kört en vecka nu är viktväktarnas onlinegrej. Där ska jag registrera vad jag äter och hur jag rör på mig. Efter en första vecka har jag lärt mig följande;
*Latmasken segrar över suget. Att behöva blippa in saker på datorn gör att jag känner efter ifall jag är hungrig eller sugen.
*Jag blir lika löjligt engagerad i att samla aktivitetspoäng som jag blir i att skjuta bollar i små löjliga spel.
*En afternoon tea på Babettes innehöll 24 points av dagens 28. (Jo, jag landade precis på 28 tack vare mycket frukt och grönsaker resten av dagen : )
*Rekordet för aktiviteter ligger i dagsläget på 15 poäng (high score 2012-03-31)


 Now in real life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck.