måndag 9 mars 2015

Brorson bus 5 år

Jag skulle ha varit på kalas i igår och gett bort den där piratdräkten men så blev jag ju förkylder. Så jag skrev en liten födelsedagshälsning istället och har planer på hur brorsonen ska få sina presenter när vi väl ses. Piratdräkten tänker jag att han får direkt för den har han ju redan sett när jag ville kolla storleken. Men väggdekalerna tänker jag gömma och så ska han och jag, med den där kartan, gå på skattjakt. Det ser jag fram emot!



Och om man sen har ett guldigt reklamkuvert så kan man ju klistra över reklamen med en liten födelsedagshälsning.




Åh, vad jag älskar att pyssla presenter!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaaaa! Jag älskar att ge bort presenter som känns som en present till mig också :-D

      Radera

Lämna gärna ett avtryck.