söndag 8 april 2012

Akjdghbaogsdbasg



Så känns allt jag försöker formulera just nu. Deadline imorgon och jag har skrivit 2,5 sidor lösryckta dialoger som min mamma visserligen gillar men som verkligen behöver in i ett sammanhang, ett sammanhang som jag inte orkar tänka ut. Den stora berättelsen har jag jobbat en hel del med efter förra inlämningen men det är omarbetningar och inte fortsättning. Just nu orkar jag inte med personerna i den berättelsen så den bara ligger där utspridd över lägenheten.

Jag är social på ett lågmält sätt. Hade en fin påskafton med några få vänner, sådär bara vara men vara tillsammans. Vet att jag imorgon borde tvinga mig in i min text för att kunna börja skriva på den igen men helst av allt vill jag bara packa matsäck och vandra iväg tillsammans med trevligt sällskap. Njuter faktiskt av snön, så gnistrande vackert och så skönt när solen ändå vårvärmer mina kinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck.